Tuesday, November 07, 2006

SAWADIKAP

口淡淡,想吃点味重啲嘢,到了位於KLCC SURIA内4樓的 CHAKRI PALACE 泰国歺馆, 新开了许久末曾光顧過. 一向都对泰国歺水準不穩定有些担心, 因市面很多泰国歺馆都是二打六泰国仔過來打工做大炒火头, 可能他在泰国是做泥水或是打地下黑拳你都不知,煮出來啲嘢就好極有限!

因是寂寞饭局,只点了三个菜:东炎公,鑲蟹及传统泰式鱼饼.东炎公好正!汤较清但辣味夠,料简单,只有一隻大生蝦,莞茜及几塊魷魚片,可能係先過濾格咗啲香料渣滓才上桌,和街边东炎公比,这比较正,单单吃隻大生蝦都值回票價.鑲蟹给足蟹魚肉,不像其它鑲蟹面粉多多,蟹肉孤寒都死得个味,传统泰式鱼饼亦都一样,货正对版.记得要分咐他们给您一碟 SAMBAL BELACAN,超正!全场都係外色人,黑嘅白嘅,做外国人生意多,像联合国!

店名:CHAKRI PALACE.
地点:KLCC SURIA内4樓
电話:-
營业时间: 全天候日日开
泊車: 方便.KLCC CAR PARK
环境: 装饰不错.
衛生度: 绝对OK.
推介菜: 全部都应该試
備註: 價錢比其它泰国歺馆贵少少,但依然合理
推薦評分: ★★★半

004/365 - 都市守夜人

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home